۱۳۸۸/۰۹/۲۷

نمی دانم غمم را می دانی؟...


می گویند محرم آمده است .... می گویند لباس مشکی هایت را آماده کن..... می گویند برای دعا و خواندن زیارت نامه آماده باش.....و می گویند چرا امسال مثل هر سال نیستی؟؟....
تو می دانی چرا مثل هر سال نیستم مگه نه؟.. تو می دانی هر روز که می گذرد قلبم فشرده تر می شود مگه نه؟... مثل هر سال منتظر زنگ تو هستم تا بگویی زودتر بیایید تا این شب ها را با هم باشیم...
سال پیش یادت هست ... چقدر دعا کردیم ...تو تنها بودی در اتاقی شیشه ای و ما برایت زنگ می زدیم تا صدای عزاداری ها و دعا ها را بشنوی.... و خوشحال بودیم که هستی و بزودی میایی....
این روزها من تنها هستم .... نه دعایی .. نه عزاداری.... و نه حتی احساسی..... چقدر غم روی قلبم سنگین است.....
پسرت در آغوشم جا میگیرد و صدای ضربان قلبش نوای دلنشین شب هایم میشود.... برایش لباس مشکی با سر بند یا حسین خریده ام .... می گوید برای چه کسی دعا کنم..... و من باز می گویم برای تو ...
و آرام میگیرم وقتی حس می کنم هنوزم هستی......
برادرم ، نفسم ، امینم امسال بی تو دلم نمی خواهد حتی محرم بیاید.....
پی نوشت: من هرگز نبودنش را باور نکردم اما هر کسی این بلاگ رو خوند برای شادی برادرم یه فاتحه بخونه.

۱۲ نظر:

  1. اگه بگم درکت می کنم دروغ گفتم
    راستش اصلا نمی دونم چی بگم

    ولی آروم باش سارا جان
    محکم باش
    سعی کن خونه رو شاد نگه داری
    سیاه هم نپوش به نظرم
    امام حسین نیازی به سیاه پوشیدن ما نداره
    روحیه ات رو حفظ کن

    فاتحه هم ، چشم

    پاسخحذف
  2. برای شادی روحشان فاتحه ای خواندم
    همیشه جای عزیزی در لحظه های ما خالیست

    پاسخحذف
  3. می دونم امام حسین نیازی به سیاه پوشیدن ما نداره اما اینم میدونم امسال باید بیشتر عزادار بود نه به خاطر مرگ عزیزامون که به خاطر مرگ خیلی چیزهای مهم دیگه توی کشورمون.....

    پاسخحذف
  4. فاتحه ای برای شادی روح برادرت و تمامی اسیران خاک خوندم
    خدا برادرت رو رحمت کنه

    پاسخحذف
  5. خیلی وقته بنا به دلایلی نای نفس کشیدن توی نت رو ندارم
    میام ، می خونم ولی کامنت نمی ذارم
    ولی این پست یه جورایی حال من رو دگرگون کرد
    نمی دونی یک لحظه چقدر دلم خواست جای برادرت بودم
    به خدا قسم هیچ آرامشی زیبا تر و بالاتر از مرگ نیست
    و می دونم اگر هم ناراحتی، برای برادرت نیست
    بلکه فقط به خاطر دلتنگی خودته
    و الا جای اون الان از همه ی ما قشنگ تر و زیبا تره
    .
    .
    یا حسین

    پاسخحذف
  6. سلام خانم گل
    خدا رحمت کند برادرت را و به شما صبر عطا کند

    پاسخحذف
  7. خدا رحمت کنه برادرت رو
    خدا رحمت تمام عزیزانی روکه زود از دستشون دادیم


    خدایا چرا امسال محرم جور دیگری ست؟

    پاسخحذف
  8. روح شون شاد وياد شون گرامي باد




    با درود و سپاس فراوان :شهرام

    پاسخحذف
  9. خدا رحمت کنه برادرت را سارای عزیز
    روحشون شاد

    پاسخحذف
  10. سلام
    قلم پر احساسی دارید. در مورد این پست باید بگویم مردن برای زنده ها غم انگیز است اما مطمئن نیستم که برای خود مرده ها هم غم انگیز باشد. خدا به روح برادرتان بالاترین سعادت ها را عنایت کند.

    پاسخحذف
  11. برات صبر زیاد آرزو می کنم، خیلی زیاد..

    پاسخحذف
  12. غم را میشناسم،با تمامه وجود هم احساس کردم اما فقط یه چسز:
    کم کم فراموشش میکنی ... این روزگارو رسم اوست... این جمله را با تلخی اش ... صد بار تضمین میکنم....

    پاسخحذف

پیشاپیش از اینکه نظر می‌دهید سپاسگذارم. اگر مایل هستید می‌توانید نام و آدرس اینترنتی خود را در قسمت پایین، یعنی "انتخاب نمایه" وارد کرده و به‌همراه نظر خود ارسال نمایید.
راهنمایی: ساده‌ترین راه در این قسمت انتخاب نام/آدرس اینترنتی است. حتی اگر آدرس اینترنتی را موجود نداشته باشید، می‌توانید جای آن را خالی بگذارید. درج نظر به عنوان ناشناس یا حتی اسم مستعار در این وبلاگ آزاد است. فقط از استفاده از هویت افراد دیگر برای نظر دادن خودداری فرمائید