۱۳۸۸/۰۹/۱۷

دارم دق می کنم....

نیستی دارم دق می کنم
نیستی دارم می پوسم
عکسات و من یکی یکی بر می دارم می بوسم
پیرهن یادگاریت و هر شب دارم بو می کنم
برای بر گشتن تو به آسمون رو می کنم
نیستی دارم دق می کنم
نیستی دارم می پوسم
عکسات و من یکی یکی بر می دارم می بوسم
از خدا می خوام دوباره تو رو ببینم رو به روم
قسم به اشک حسرتم فقط همینه آرزوم
یه عالمه گل میارم همه رو پر پر می کنم
هر شب دارم همین جوری با تنهاییم سر می کنم
تموم اشکام هدیه ی نبودنت کنار من
نمی دونی چی میگذره به قلب بی قرار من
وای که چقدر سخته برام ثانیه ها بدون تو
دلم می خواد باز ببینم چشمای مهربونت رو
نیستی دارم دق می کنم......
پی نوشت: این متن فقط واسه نفسم ، برادرم امین نوشته شده که از ندیدنش دارم دق می کنم....

۹ نظر:

  1. درود
    .در فاصله هاست که عمق دوست داشتن مشخص می شود
    شما و خانواده در پناه حق باشید
    بارانشید

    پاسخحذف
  2. نمیدونم باید چی بگم سارا جان
    :-|

    پاسخحذف
  3. یعنی خواهر منم انقد دوسم داره؟
    ;;)

    پاسخحذف
  4. میلاد@
    خواهر و برادر ها همیشه هم و دوست دارن حتی اگه با هم خیلی خوب نباشن
    اما رابطه من با برادرم خیلی فراتر از این حرفا بوده و این و حالا می فهمم که در نبودش دچار یک خلاء عمیق شدم و مغزم از حجم وسیع غمش ورم کرده

    پاسخحذف
  5. سارا جان این کامنت رو لطفا حذف کن بعد از اینکه خوندیش
    متاسفانه الان اصلا نمی تونم میلم رو باز کنم
    مجبور شدم اینجا بنویسم
    اون مورد رو هفته ی دیگه حتما تموم می کنیم با هم
    ببخشید که دیر شد به هر حال
    می بوسم روی ماهت رو

    قاصدک

    پاسخحذف
  6. سلام دوباره
    راستش من فکر نمی کردم موضوع اینجوری باشه
    دیروز از قاصدک شنیدم
    میخوام بدونی که عمیقا متاسفم
    هیچ کاری برای من سخت تر از این نیست، واقعن نمیدونم چی بگم.
    البته معتقدم برادر عزیز شما الان هرجا که هست، قطعن جاش از من و شما خیلی بهتره. ولی فقدان عزیز همیشه سخته. امیدوارم خدای بزرگ به شما صبر تحمل این دوری رو هم بده

    پاسخحذف
  7. دنيا همينه خاله سارا
    مثل يك قهوه تلخ ولي بايد خوردش.
    دركت مي كنم چون مورد مشابه اي دارم.

    پاسخحذف
  8. عشق برای چی؟هست برای چی ما را گرفتار می کنه ؟لطفا توضیح دهید...

    پاسخحذف

پیشاپیش از اینکه نظر می‌دهید سپاسگذارم. اگر مایل هستید می‌توانید نام و آدرس اینترنتی خود را در قسمت پایین، یعنی "انتخاب نمایه" وارد کرده و به‌همراه نظر خود ارسال نمایید.
راهنمایی: ساده‌ترین راه در این قسمت انتخاب نام/آدرس اینترنتی است. حتی اگر آدرس اینترنتی را موجود نداشته باشید، می‌توانید جای آن را خالی بگذارید. درج نظر به عنوان ناشناس یا حتی اسم مستعار در این وبلاگ آزاد است. فقط از استفاده از هویت افراد دیگر برای نظر دادن خودداری فرمائید