۱۳۸۸/۰۹/۱۱

دلیل آمدنت را بگو.... من که به این جدایی عادت کرده بودم
نفسهایم را می گیری که بگویی بی تو خواهم مرد!!!..... من که می دانم ، روزهاست مرده ام مرا رها کن......
می دانی که بی طاقتم؟.... می دانی توانی نیست؟..... می دانی خسته ام بس که گفته ام خسته ام؟........ می دانی که با اشک هم آغوشی می کنم .... پس رهایم کن.....
من بار گناهم .... تو و خدایت مرا به این گناه کشانده اید ..... مرا زیر بار کدام صبر امتحانم کرده اید؟..... مگر نگفته بودم مرا توان امتحانم نیست.... مرا رهایم کن....
من عشق نمی خواهم... بوسه های آتشین نمی خواهم...... من آغوش پر محبت نمی خواهم..... من آنی نیستم که بودم .... من از تو آن نمی خواهم.....

۸ نظر:

  1. اون که رفته دیگه رفته
    دیگه برگشتن نداره
    اگه دوستت داشت نمی رفت
    حتی واسه ی یه لحظه

    پاسخحذف
  2. اون که رفته دیگه رفته
    دیگه برگشتن نداره
    اگه دوستت داشت نمی رفت
    حتی واسه ی یه لحظه

    پاسخحذف
  3. درود
    .بر داده های الهی شکر کن و بر نداده هاش صبر

    پاسخحذف
  4. ... من آنی نیستم که بودم
    خاصیت عشق همینه

    پاسخحذف
  5. من ميخواهم.هم عشق را ميخواهم هم بوسه هاي آتشين هم آغوش گرم محبت را
    من عشق را ميخواهم با تمام فراز و نشيب هايش
    با تمام ياس ها و اميدهايش
    ولي عشق را گدايي نميكنم.برايش ميجنگم
    يا پيروزم و شادكام يا بازنده ام...ولي باز هم شادكام

    پاسخحذف
  6. ما اگر از هم نخواهیم بیشترین لطف را در حق همدیگر کرده ایم .ه

    پاسخحذف
  7. سلام . یه ضرب المثل ترکی هست که میگه : اگه کسی رو دوست داری ولش کن بذار بره . اگه برگشت یعنی دوستت داشته ، اما اگه رفت ذاتاً مال تو نبوده . البته ربطی به دلتنگی نداره . میفهمم چه حسی دارین . راستی اتفاقی از لینک های بچه ها بلاگ تون رو دیدم . با اجازه لینک و فالو تون میکنم . خوشحال میشم در صورت امکان لینک من هم تو جمع لینک های دوستان تون باشه




    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  8. همون احساسیه که وقتی تنها گذاشته شدی و تنها موندی وقتی خودِ خودِ درد هستی حتی مسببش هم با وجودش و برگشتش به اون روزها نمیتونه حالت رو دگرگون کنه و درستت کنه
    .
    .
    .

    پاسخحذف

پیشاپیش از اینکه نظر می‌دهید سپاسگذارم. اگر مایل هستید می‌توانید نام و آدرس اینترنتی خود را در قسمت پایین، یعنی "انتخاب نمایه" وارد کرده و به‌همراه نظر خود ارسال نمایید.
راهنمایی: ساده‌ترین راه در این قسمت انتخاب نام/آدرس اینترنتی است. حتی اگر آدرس اینترنتی را موجود نداشته باشید، می‌توانید جای آن را خالی بگذارید. درج نظر به عنوان ناشناس یا حتی اسم مستعار در این وبلاگ آزاد است. فقط از استفاده از هویت افراد دیگر برای نظر دادن خودداری فرمائید