۱۳۸۸/۱۱/۱۱

اتفاق.....


می گویند خودش می افتد
می گویند چشم به انتظارش باش یه جایی در مسیرت نشسته است تا تو به او برسی
می گویند گامهایت را تند یا کند نکن فرقی نمی کند در نهایت در همان زمانی که باید برسد ، می رسد
می گویند چشمهایت را باز کن که درست بیافتد
می گویند دوستش داشته باش وقتی افتاد
می گویند....می گویند.....
من این روزها حس می کنم به زمان افتادنت نزدیک شدم پس به جا و به موقع و خوب بیوفت اتفاق زندگی من.....


پی نوشت:1- امتحاناتم تموم شده و می خواهم نفس بکشم
2- این پست فقط یه حس بود در مورد اعتقادی که همیشه در مورد یک موضوعی داشتم

۱۹ نظر:

  1. امیدوارم بهترین اتفاق ها برات بیافته بانو
    بهترین لحظات رو برات آرزو می کنم
    واقعا
    و از صمیم قلبم
    :)

    پاسخحذف
  2. امیدوارم بهترین ها اتفاق بیافته برات . اما من نمی خواهم ازین ÷ست برداشت سیاسی بککنم .. شما که منظور سیاسی نداشتی ؟ اگه آره که میشه خیلی زیاد تحلیلش کرد .

    در ضمن شما نمی خوای این سپاسگزار رو درست کنی خانم مشاور ؟؟

    پاسخحذف
  3. ***

    چشم هایت را باز کن ، که درست بیفتد !

    اتفاق همان چیزیست که هیچ راه گریزی از آن نیست ، هیچ خلوتی خالی از اتفاق نیست ، خلوت خودش اتفاق است ، اتفاق نیفتادن هم خودش یک اتفاق است . کاش اتفاق ها را ببینیم و "اتفاق بزرگ " را از آن ها بسازیم .

    ...

    ایشاالله که خیره


    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف
  4. ای کاش به موقع و به جا و خوب یفتد
    اتفاق زندگی رو می گم

    پاسخحذف
  5. همه امیدوارن که بهترین اتفاقها برات بیوفته، ولی من امیدورام جنبه همه اتفاقات خوب و بد را خدا بهت بده.
    چون بهرحال توی زندگی خوش شانس ترین آدمهای دنیا هم لحظات سخت زیادی بوده.
    خوش باشی

    پاسخحذف
  6. ها ها فقط من می دونم اون اتفاق چیــــــه....

    دل بقیه آب....

    پاسخحذف
  7. @ فرشته

    اتفاق ها می افتند به موقع هم می افتند اما ما باید خم شویم و از روی زمین برشان داریم.گفتنش راحت و عمل کردنش سخت است.اتفاق ما کدامیک از این اتفاق هایی است که هر روز می افتند؟

    پاسخحذف
  8. در کامنت بالا آمدم بنویسم
    @ سارا
    اشتباها نوشتم
    @ فرشته
    بشر جایز الخطاست نتوانستم حذفش کنم

    پاسخحذف
  9. سلام سارا منتظر يه اتفاق خوب باش اما آگاه باش

    به نظر من اون اتفاق كه حالا ما بهش مي گيم شانس مثل بچگي هاي ما بود كه از توي يه كوچه كه رد مي شديم دستمون رو به همه خونه ها و ديوارها مي كشيدم و آروم مي رفتيم حالا بايد تو اون صدا رو بشنوي
    ديگه بحث از شتر بخت و اينا قديميه نهايت شانس شده همين
    پس از دستش نده

    اون اتفاق خوب مي افته ايمان داشته باش
    قانون جذب
    تمام كائنات برات بوجودش ميارن من به اين قضيه ايمان دارم

    پاسخحذف
  10. قاصدک@
    ممنون خاله

    فرشاد@
    شما تحلیلت رو بکن ( آخه من از تحلیل های ساسیت خوشم میاد)
    راستی به این سپاسگزارم گیر نده

    الهام@
    کاش اتفاق ها را ببینیم و اتفاق بزرگ را از آن بسازیم
    ممنون خانم

    فرناز@
    ای کاش

    میلاد@
    من هم امیدوارم

    فرشته@
    تو چی میدونی که بقیه نمی دونن؟

    زروان@
    از روی زمین برش دارم؟؟...
    اشتباه هم پیش میاد

    نگاه@
    ممنون. مطمئنم اینبار اتفاق خوب قراره بیوفته

    پاسخحذف
  11. رسیدن اگر اتفاق باشد
    یا افتادن ؛

    اتفاق ، همین نرسیدن بود
    نیفتادن ...

    پاسخحذف
  12. سلام
    لحظاتتون شادان
    اعتقادتون برقرار
    پاینده باشین

    پاسخحذف
  13. بگـــــــــم؟؟؟

    بگم چی می دونـــم؟؟؟

    آره؟ بگم اولش ا داره....

    هــــــــا؟؟ بگم؟

    پاسخحذف
  14. omidvaram har chi hast be khubi pish biad. bebakhshid ke in modat nabudam va naymadam. in postet mosabegheye hush bud?
    khoshiha ro barat arezu daram sara jan. kiss

    پاسخحذف
  15. وروجک@
    خوش اومدی جیگرم دلم تنگ شده بود فکر کردم جدی جد ی سوغات خریدی جایی رفتی...( پست اخرت و می گم)

    نه مسابقه نبوده اما بد نیست مسابقش بکنم نه؟ چون یه اتفاقایی داره میوفته

    پاسخحذف
  16. سلام.
    از این به بعد به من رو میتونی توی پرشین بلاگ بخونی!
    http://note8.persianblog.ir

    پاسخحذف
  17. الان که من اومدم اینجا، دیگه فکر کنم افتاده باشه!! آره؟!
    ایشالا که خوش باشی

    پاسخحذف
  18. سلام سارا جون پس تو وبلاگ داشتی و نگفتی ای بد جنس

    پاسخحذف
  19. اینطوری گمونم آدم بشینه یه گوشه تا بمیره یعنی مردن خودش بیاد بهتره . پس تقلا چی می شه ؟

    پاسخحذف

پیشاپیش از اینکه نظر می‌دهید سپاسگذارم. اگر مایل هستید می‌توانید نام و آدرس اینترنتی خود را در قسمت پایین، یعنی "انتخاب نمایه" وارد کرده و به‌همراه نظر خود ارسال نمایید.
راهنمایی: ساده‌ترین راه در این قسمت انتخاب نام/آدرس اینترنتی است. حتی اگر آدرس اینترنتی را موجود نداشته باشید، می‌توانید جای آن را خالی بگذارید. درج نظر به عنوان ناشناس یا حتی اسم مستعار در این وبلاگ آزاد است. فقط از استفاده از هویت افراد دیگر برای نظر دادن خودداری فرمائید