۱۳۸۹/۰۳/۲۷

تولدت مبارک

جهنم نیازی به آتش ندارد
نبودن تو کافیست

یه دوست خوب لازم نیس حتما کنارت باشه کافیه حضورش و حس کنی حتی اگه بگن توهم زدی بخصوص اگه نبودنش بشه
عین همین جمله ای که اول نوشته ام گذاشتم
یه دوست خوب با گفتن کلمه ی خوب معنا پیدا نمی کنه بلکه با حسی که پشت گفتن این کلمه هست جون میگیره
و من واسه یه دوست خوب امروز می خوام جشن بگیرم
می خوام تولد یه دوست خوب رو بهش تبریک بگم یه دوست که کلمه به کلمه ی حرفاش رو دوست دارم
یه دوست که روز اول دوسش نداشتم و فکر میکردم تلخ حرف میزنه اما وقتی بهش گفتم شیرینی حرفش به دلم نشست
یه دوست که وقتی دوست صداش کردم دیگه یادش نرفت پشتم و خالی نکنه
یه دوست که قدر همه ی لذت دوست داشتن دوستش دارم
تولدت مبارک دوست خوبم زروان
بله زروان امروز به دنیا اومد ( 28/3/58) و مطمئنم یه پسر تپلی خوشگل بوده که همه دلشون می خواست لپش و بکشن
( این یه تیکه علاقه خودم به لپ بچه های تپل ) و حالا که من دارم براش جشن میگیرم 30 سالش شده و گمون نکنم همون قدر تپل و
با نمک باشه :)
اما این پسر گل ما خیلی بزرگ منش و خوش صحبت ..... نوشته های پر معنایی داره که هر کسی می تونه بر اساس احساس همون
لحظه ازش معنایی دریافت کنه که دوست داره.... خوب نقد میکنه و خوب نقد میشه
خلاصه اینکه اگه دوست دارید از یه جمله ی قشنگ لذت ببرید حتما من و سایه ام رو بخونید :
http://sayeman.blogspot.com/
بازم تولدت رو بهت تبریک میگم و خوشحالم دوستی به خوبی تو دارم

۷ نظر:

  1. سلام
    سارا خیلی لطف کردی واقعا شرمنده ام کردی . خیلی کادوی خوبی بود درست حدس زدی تپلی و بانمک نیستم .ولی از کجا مطمئنی که بچگیم لپ داشته ام و بانمک بودم ؟ من خودم مطمئن نیستم در این مورد :)))
    منم خیلی خوشحالم که دوست مجازی خوبی مثل تو دارم .تولدت که برسه این کارت رو تلافی می کنم فکر کردی ؟ ;)
    امیدوارم همیشه موفق باشی دوست خوبم

    پاسخحذف
  2. آورين آورين!
    تولدش مبارک.ايشالا قسمت شما هم بشه.

    پاسخحذف
  3. ***

    سلام علیکم !!!

    من هم به نوبت خودم تولد ایشان را تبریک عرض نموده برای خودشان و خانواده محترمشان آرزوی سعادت و شادکامی و طول عمر و از این حرف ها دارم !!!! :D

    ولی به جان خودم اصلا فکر نمی کردم عمو زروان سی سالش باشه !!!!
    بازم :D

    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف
  4. زروان@

    قابل زروان کبیر رو نداشت درضمن هدیه ای که من گرفتم با ارزش تر بود

    میچیکو@

    تولد قسمت من بشه؟؟....

    الهام@
    خودش که می گفت 19 سالشه اما من سنش و گفتم کسی فکر نکنه 40 سالشه :)

    پاسخحذف
  5. تولدش مبارک

    سال های سال عمر باعزت داشته باشن

    پاسخحذف
  6. سارا دستت درد نكنه واقعا كار خوبي كردي من بازم اينجا هم تولد زروان رو تبريك ميگم و بازم آرزوي بهترين ها رو براش دارم

    پاسخحذف
  7. والله چی بگم
    اگه بگم میگن فلانی حسودیش گل کرده
    ولی خداییش حال آدمو با این لوس بازیا بهم میزنین
    اه اه

    پاسخحذف

پیشاپیش از اینکه نظر می‌دهید سپاسگذارم. اگر مایل هستید می‌توانید نام و آدرس اینترنتی خود را در قسمت پایین، یعنی "انتخاب نمایه" وارد کرده و به‌همراه نظر خود ارسال نمایید.
راهنمایی: ساده‌ترین راه در این قسمت انتخاب نام/آدرس اینترنتی است. حتی اگر آدرس اینترنتی را موجود نداشته باشید، می‌توانید جای آن را خالی بگذارید. درج نظر به عنوان ناشناس یا حتی اسم مستعار در این وبلاگ آزاد است. فقط از استفاده از هویت افراد دیگر برای نظر دادن خودداری فرمائید