۱۳۸۹/۰۱/۰۲

من ...در مقابل تو

بر بلندای زندگی ایستاده ام......
خود را در مقابل باد قرار می دهم ، صورتم شدت ضربه هایش را میزبانی می کند

رقص گیسوانم چشم روزگار را خیره کرده است ..... در حیرت این همه استواریم هستی می دانم
لبخند سردم از زمین ِ بی روحت بی رحم تر است و تو نظاره گر این همه بغضی

باز هم دست بر روی زانو های خود گذاشته ام و زیر این همه بار قد کشیده ام

دست هایم را به آغوش می کشم و هوا را درون سینه ام حبس می کنم ، ایمان داشته باش قدرتم را

باز هم توان هست ، نمی گذارم مرا به زانو در بیاوری ، من انسانم .....


۲۳ نظر:

  1. @سارا

    سلام عمو جانم سال نوت مبارک باشه امیدوارم که امسال سال خیلی خوب و خوشی داشته باشی و بر خلاف سال قبل سالی همراه با شادی و موفقیت داشته باشی

    نوشته ات رو خیلی دوست داشتم احساست رو درک می کنم

    پاسخحذف
  2. چه پر غرور!چه پر عظمت!
    به واقع که حس خوبی به آدم دست میداد بعد از خوندن این مطلب، یه حسه سربلندی یا یه چیزی تو همین مایه ها.

    پاسخحذف
  3. ***

    با میچیکو موافقم !

    "آرام و صبور مثل آرامش قبل از طوفان !"


    واقعا فوق العاده نوشته بودی !


    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف
  4. و تو
    همین که همین که هستی
    خوبی ...

    پاسخحذف
  5. نمی دونم مال شرمندگیه یا یه چیزی شبیه این؛ ولی دیگه روم نمی شد بیام اینجا نظر بذارم ، هی می اومدی هی نبودم هی نیومدم یعنی می اومدم ولی حرفی نمی زدم ، که البته خیلی جاها همین جوری بودم.. ولی باور کن تک تک پست هات رو می خوندم و بدون اغراق می گم که با بعضی هاش پرواز می کردم .
    جداً ممنونم از این حس زیبا که همیشه با قلمت به همه از جمله من انتقال می دی
    ممنونم بابت اینکه همیشه به برادر کوچیکترت اون ور سر می زنی و کلی شرمنده ش می کنی
    و...
    همین
    ...
    موفق باشی در سال جدید
    و پر از حس قشنگ
    ;)

    پاسخحذف
  6. قشنگ بود ولی باید بهتون بگم انسان هست ولی انسانیت مرده برای بعضی ها البت.
    سالتون مبارک.سلام.

    پاسخحذف
  7. سلام به سارای نازنین
    سال نو مبارک عزیزم
    به عنوان نوشته ی اول سال ، خوب و پر غرور بود
    موفق باشی دوست مهربونم

    پاسخحذف
  8. من انسانم...
    یکی از بهترین نوشته هایی بود که اینجا نوشتی.
    سال نوت مبارک

    پاسخحذف
  9. اگه روزاي جديدو با همين احساس شروع كني
    شك ندارم كه از بهترين سالاي عمرت رو مي گذروني
    سالي كه هم خودت بهش افتخار كني هم بقيه

    دل شاد و آرامش برات آرزو مي كنم سارا جان

    پاسخحذف
  10. ّه قول شاعر گفتنی ، من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک

    پاسخحذف
  11. عمو نگاه@

    ممنونم از محبتت

    میچیکو@
    خودمم قصدم همین غرور بود...

    الهام@
    خوب من و فهمیدی

    ماندالایز@
    همینی که هست....

    امین@
    سلام داداش گلم خوشحالم به من سر زدی ... دشمنت شرمنده باشه ....دلم برای حضورت تنگ بود

    آنتیک@
    همین که هنوز انسان هست میشه به انسانیت امیدوار بود

    قاصدک@
    مرسی گلم

    زروان@

    شما لطف داری

    حیات خلوت@
    منم امیدوارم سال خوبی هم برای خودم هم برای همه ی مردم باشه

    فرناز@

    اره دقیقا من همانم....

    پاسخحذف
  12. سلام عمو جونم خوبی خوش گذشت؟متنت هم قشنگ بود مرسی عزیزم

    پاسخحذف
  13. سلام :)

    نوشته ی فوق العاده ای بود

    پاسخحذف
  14. چرا گردن كلفتي مي كني خاله؟

    پاسخحذف
  15. عمو رامین@

    گذشت عمو جون ما هم به همین قانع هستیم

    شیدا بانو@
    منون

    م.پارسا@

    بس که این زندگی گردن کلفتی کرده.... راستی چقدر خوشحالم سر زدی

    پاسخحذف
  16. اگه دقت می کردی میدی که من لینکت کردم
    چون میخوام بخونمت

    پاسخحذف
  17. فوق العاده مینویسی
    به من هم سری بزن و راهنماییم کن
    ممنون

    پاسخحذف
  18. سلام خوش گذشت؟منم به روزم عمو جون

    پاسخحذف
  19. چه محکم و استوار
    حس قدرت به آدم دست میده

    پاسخحذف
  20. سلام
    انسانم آرزوست ...

    خیلی خوب بود

    پاسخحذف
  21. سلام دوست عزیز.

    از اینکه به خاطر اینکه به دلیل مشغله تحصیلی کمتر به وبلاگ شما سر می زنم واقعا معذرت می خواهم.
    آدرس جدید وبلاگ پاک نویس بعد از فیلترینگ چندباره :
    www.paknewis2.blogspot.com

    در ضمن در صورت فیلترینگ مجدد کافی است عدد انتهای آدرس را یک رقم بالاتر بنویسید (3-و4..)

    ممنون از شما

    پاسخحذف
  22. سلام با یک ترانه نیمائی به روزم و منتظر نقد شما عزیز[گل]

    به ساحل نگاه بگو نتونستم براش کامنت بذارم نسد

    پاسخحذف
  23. ما كه به قدرت شما ايمان داريم:)

    پاسخحذف

پیشاپیش از اینکه نظر می‌دهید سپاسگذارم. اگر مایل هستید می‌توانید نام و آدرس اینترنتی خود را در قسمت پایین، یعنی "انتخاب نمایه" وارد کرده و به‌همراه نظر خود ارسال نمایید.
راهنمایی: ساده‌ترین راه در این قسمت انتخاب نام/آدرس اینترنتی است. حتی اگر آدرس اینترنتی را موجود نداشته باشید، می‌توانید جای آن را خالی بگذارید. درج نظر به عنوان ناشناس یا حتی اسم مستعار در این وبلاگ آزاد است. فقط از استفاده از هویت افراد دیگر برای نظر دادن خودداری فرمائید