۱۳۸۸/۱۲/۱۳

می خواهم عاشقت باشم



می خواهم بدانی دوستت دارم و دوست داشته شوم

می خواهم صداقت داشته باشی و جرات

می خواهم با تو کامل شوم می خواهم بزرگ شوم می خواهم بزرگ شوی

می خواهم کودکیم در باغچه ی دل تو به دنبال آرزو هایش بدود و لحظه هایش را با لبخندهای تو به شادی بنشاند

می خواهم نفس هایت را به روی گونه هایم بشمارم و ضربان قلبم را با تو هماهنگ کنم

می خواهم قدم به قدم در کنارت گام بر دارم و مطمئن باشم دستهایم را رها نمی کنی وقتی طوفان سختی ها ما را در بر گرفت

می خواهم همراهم باشی نه راهنمایم

می خواهم آرامش در لحظه های ما خودش را به رقص در آورد و ما را غرق خوشبختی سازد

می خواهم بدانم تو چه می خواهی

و اگر تو هم چنین می خواهی اولین گام را بردار که من هم گامم را برداشته ام.........

۱۴ نظر:

  1. آدم وقتی این‌چنین می‌خواهد باید چنین نیز اعلام کند؛ مشکل خیلی وقت‌ها اینه که خیلی‌ها می‌خواهند ولی نمی‌دانند چطور همراه شوند.

    پاسخحذف
  2. می خواستم...نبود...
    نخواه ..نیست....!

    پاسخحذف
  3. با شمام آقای محترم!با بغل دستی تون نه با خود شما بودم .بله اقا بردار دیگه اولین گام رو.چرا دس دس می کنی.این خانم که چیز خاصی نمی خواد.اولین گام رو هم برداشته.شما هم که کمالات ازتون می باره ایشون هم یک پارچه خانم .امیدوارم دفعه دیگه که میام وبلاگ ده پانزده تا گام دیگه هم با هم برداشته باشید :))))

    سارا متنت قشنگ بود ولی چون غلظت رمانتیسم درش بالا بود برای تلطیف فضا این ظنز رو نوشتم.خوشت نیومد برش دار.

    پاسخحذف
  4. خيلي زيبا بود سارا

    نميخوام نااميدت كنم ولي خيلي كم هستن وقتي تو يك قدم برميداري اونها هم قدمي بردارن گاهي اوقات فكر مي كنن اون كه قدم اول رو بداشت بقيه رو هم خودش برميداره

    خوشحالم دوباره نوشتي خيلي منتظر بودم

    آفرين موفق باشي عمو جون

    پاسخحذف
  5. اغلن@
    منم همین و می خواستم بگم .... بد نمیشه خواسته هامون رو به زبون بیاریم

    بهانه@

    باهات موافقم.... پیدا نمیشه

    زروان@

    خیلی جالب بود کلی خندیدم.... ولی اگه اون آقاهه بفهمه یه جایزه پیش من داری

    نگاه@

    ممنون عمو شما به من لطف داری

    حق با شماست گاهی هرگز قدمی بر داشته نمیشه

    پاسخحذف
  6. خوب بود ..
    هميشه بايد عاشق كسي بود كه براي داشتنش بزرگ شوي نه اينكه خودت را كوچك كني تا برايش شوي..

    پاسخحذف
  7. می خواهم تو خود از چشمانم بخوانی که چه می خواهم

    پاسخحذف
  8. سلام سارا به روز شدم کجائی؟

    پاسخحذف
  9. فک کنم منم میخوام عاشق باشم

    پاسخحذف
  10. حالا اگه آدم ندونه چي مي خواد،‌تكليفش چيه؟

    خوش به حال اوني كه مي دونه و با خبره هم از حال خودش هم از حال دلش

    پاسخحذف
  11. می خواهم ولی خواستن من به تنهایی کافی نیست

    سطر دوم خلاصه تمام این متن بود ..

    پاسخحذف
  12. فرشاد@
    باهات موافقم

    فرناز@
    کافی نیست گلم....گاهی بهتر خودت بگی که دیر نشه

    رامین@
    بهت سر زدم عمو

    رضا@
    خیلی خوبه که این و می خوای

    حیات خلوت@
    گاهی بد نیس با خودمون رو راست باشیم...این جوری هم به خودمون کمک کردیم هم به اطرافیانمون محبت

    SDS @
    همین خواستن خودش کلی.... می تونه شروع باشه اگه کافی نباشه

    پاسخحذف
  13. سلام. مرسی از حضور سبزتون در وبلاگم و کاممنت پر از لطف شما.

    پاسخحذف
  14. ساراجان سلام متنت عالی بود بعنوان عیدی قبول دارم سال نو تو هم مبارک عزیز

    پاسخحذف

پیشاپیش از اینکه نظر می‌دهید سپاسگذارم. اگر مایل هستید می‌توانید نام و آدرس اینترنتی خود را در قسمت پایین، یعنی "انتخاب نمایه" وارد کرده و به‌همراه نظر خود ارسال نمایید.
راهنمایی: ساده‌ترین راه در این قسمت انتخاب نام/آدرس اینترنتی است. حتی اگر آدرس اینترنتی را موجود نداشته باشید، می‌توانید جای آن را خالی بگذارید. درج نظر به عنوان ناشناس یا حتی اسم مستعار در این وبلاگ آزاد است. فقط از استفاده از هویت افراد دیگر برای نظر دادن خودداری فرمائید