۱۳۸۹/۱۰/۰۸

تو هم به احساس من خواهی رسید


می گویند بنویس اما نمی گویند چگونه !!.... نمی گویند این احساس پاره پاره را چطور باید نوشت
در خواب پاره می کنم آنچه را حریم می نامند و در بیداری می پوشانم بغض سنگین این همه اسارت را
و تو برای رها کردن من خودم را به ودیعه میگیری و چنان در صندوقچه ی تنهاییت محصورم می کنی که نای نفس کشیدن نماند
نمی دانم روزی که در چشمانت زل بزنم و بدرم حرمت عشق اجباریت را، تو چگونه تاب خواهی آورد با این که می دانم تنها همان روز است که احساس مرا خواهی فهمید
و همان روز است که همانند من خواهی مرد ....روزی هزار بار خواهی مرد

۷ نظر:

  1. اعتراف میکنم که نمیدونم باید چی بگم راجع به این متن که کلی حس پشتش هست.
    ولی میتونم بگم که قالب جدید مبارکه!!و اینکه بعد از کلی وقت دوباره نوشتی!

    پاسخحذف
  2. منم موندم که چی بگم !!

    آدم وقتی پر از احساس می شه با احساس هم درک می شه و شاید کلمه ها نتونن این احساس رو خوب بیان کنن !

    پاسخحذف
  3. سلام عمو جان خيلي زيبا بود واقعا لذت بردم آفرين

    پاسخحذف
  4. تو مرده ای؟
    پس چرا در جوار رحمت حق نیستی؟

    پاسخحذف
  5. سلام
    عشق اجباری خیلی سخته ، آدم مجبوره کنار بیاد . یه راه دیگه هم رفتنه که تو ایران و با شرایط اجتماع ایران خیلی بعید به نظر میرسه . موضوع منحصر به فردی بود .



    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  6. خصلتِ تلخِ رفتن ها...
    ولی تلخ تر شاید، وقتی باشه که مجبور باشیم باهم روزی هزار بار بمیریم...

    پاسخحذف
  7. به این احساس بد بینم
    به این گمراهی و دوری
    به این اجبار بی منظور
    واسه دل کندنه زوری !
    به این احساس بد بینم
    همین که خسته ای از من
    تو چشمام خیره شو وقتی
    که کندی مهرتو از تن
    به این احساس بدبینم
    بهاین احساس بدبینم
    به این احساس بدبینم
    به این احساااااس بدبیــــــنم

    پاسخحذف

پیشاپیش از اینکه نظر می‌دهید سپاسگذارم. اگر مایل هستید می‌توانید نام و آدرس اینترنتی خود را در قسمت پایین، یعنی "انتخاب نمایه" وارد کرده و به‌همراه نظر خود ارسال نمایید.
راهنمایی: ساده‌ترین راه در این قسمت انتخاب نام/آدرس اینترنتی است. حتی اگر آدرس اینترنتی را موجود نداشته باشید، می‌توانید جای آن را خالی بگذارید. درج نظر به عنوان ناشناس یا حتی اسم مستعار در این وبلاگ آزاد است. فقط از استفاده از هویت افراد دیگر برای نظر دادن خودداری فرمائید